Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en e46 m3 med 575 kittet til ess...

Bimmerworld radiator, setrab 25 rad oljekjøler, elvifte som suger mye, kunn vann og water weter på radiator.

Sliter med at vann går varmt på banekjøring, oljen virker det som det er forholdsvis kontroll på...

Vannet kjørte jeg opp til rødmerke på 5-6 rundet på rudskogen nå sist i forholdsvis kaldt vær.

Er det noen som har noe tips til hva mer jeg kan gjøre for og holde temperaturer under kontroll...

Oljekjøler er nå montert foran radiator.. dum plasering?

Noen som kanskje sitter med en oppskrift som garantert fungerer?!

Alle tips og erfaringer taes imot med stor takk!!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Skrevet

Takker har tenkt i de baner, men har lyst til og finne en "mekanisk" løsning på det.. vifta trekker såpass at jeg ikke ønsker og belaste dynamoen mer...

Må være noen her inne som kjører mye bane med turbo eller kompressor som sitter på en løsning... håper på og slippe prøving og feiling med opgraderingadeler som ikke funker!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Skrevet

Er ikke dette noe ESS har tatt høyde for når de laget dette kittet da?
Ville jo gått ut i fra det..

De har vel en god løsning skulle en nesten tro.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...