Thundercoil Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Hei Bare lurte på en ting! Dere som har eller har hatt godkjent ombygde biler, der bilen ble "nedregistrert" fra å være f.eks. 5-seters til 4-seters. Står det noe om dette i vognkortene deres e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) Har vert borti å registere ein Partner frå 2 til 4 seter då. Den måtte inn å vises at setene var skikkelig festet og så blei det skriven ut nytt vognkort. Då gjekk bilen frå grønne til kvite skilter så om dette blir samme prosedyren for deg er eg usikker. Skal vel stå antall personer den er registrert for? Ellers så blir det ein bil med lovlig overlast skal du gå fra 5 -> 4 edit: skriveleifer Endret Oktober 22, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Antall sitteplasser står i vognkortet ja. Blir endret ved evnt ombygginger. Bt har blitt vrange på det å fjerne sitteplasser. Men om man får tak i baksete med 2 plasser f.eks så går det stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 (endret) Hos meg har de krevd at jeg fjerner setebeltet I midten hver gang og ellers bare skrevet 4 seter I vogn kortet. Blir du tatt med 5 I bilen og politiet sjekker antal seter I vognkortet blir det dyrt. MEN I normale tilfeller sjekker de sjeldent det på en tilsynelatende normal bil. Endret Januar 29, 2016 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2016 (endret) Dyrt sier du? Skummelt. Min ble nedregistrert til 4-seter i fjor, men beltespennen og beltet til baksetet i midten er bare tredt bak seteryggen. Endret Februar 1, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laumbr Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Hvordan er det å gå andre veien? F.eks. en M3 med bakre benk fra 3-serie så man får plass til 5. Lett å godkjenne? (Mulig å flytte over?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå