Kruste Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Ser ut til at jeg må ha ny vannpumpe til bimmersen, jeg har M47 motoren. Søkte på finn og da fant jeg denne i linken, for meg så ser ikke dette ut som det jeg forbinder med en vannpumpe.. Hva er dette ? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=65723808&searchclickthrough=true&searchQuery=Vannpumpe+BMW+E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Der er ihvertfall ikke den vannpumpen du trenger nei. Men selv delekatalogen ville ikke si hvorfor den er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Var inne på Finndel nå og søkte på vannpumpe og fikk opp et par treff på samme delen. Vet ikke hva dette er jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Det er mest sannsynlig bare en liten hjelpepumpe til klima anlegget. Men om du skal ha vannpumpe til din motor så er det denne del nr 1. Men dobbeltsjekk med rammenummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Er nok ikke denne Otis, er nok til N47 motoren den i linken og jeg har M47. Bestilte en på Skruvat til litt over 600kr synest dette var en bra pris så da får en håpe at kvaliteten er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) Du tok rett med automat eller ikke ja? Endret Oktober 22, 2015 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Bestilte den for automat ja, men hva er forskjellen ?? Er det noe spesielt triks for å få av multireimen ? Håper det bare er et fjærbelastet strammehjul som man "bøyer" til siden med en pipenøkkel el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå