Thundercoil Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Du kan ta 2.2 også. Var bare et eksempel. Virket som du ville opp i motorstørrelse, så nevnte M54b30. Ser identisk ut som din, passer overens med girkasse og annet. Motorstyring er en smal sak. Dette er det enkleste mtp oppgradering. Men var som sagt bare et eksempel på at koed er verdt en titt, og evt. en budrunde (uavhengig om du går for 2.2, 2.5, 3.0 osv). Skal du godkjenne en evt. ombygging til større motor, er det så klart litt mer styr og deler som må handles inn, dokumentasjon, visning osv. Men nå ga jeg deg også et enklest mulig alternativ til større motor, som ser identisk ut, dersom du vil la være å godkjenne ombyggingen og satse på at det går bra.
Madss Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2015 Du kan ta 2.2 også. Var bare et eksempel. Virket som du ville opp i motorstørrelse, så nevnte M54b30. Ser identisk ut som din, passer overens med girkasse og annet. Motorstyring er en smal sak. Dette er det enkleste mtp oppgradering. Men var som sagt bare et eksempel på at koed er verdt en titt, og evt. en budrunde (uavhengig om du går for 2.2, 2.5, 3.0 osv). Skal du godkjenne en evt. ombygging til større motor, er det så klart litt mer styr og deler som må handles inn, dokumentasjon, visning osv. Men nå ga jeg deg også et enklest mulig alternativ til større motor, som ser identisk ut, dersom du vil la være å godkjenne ombyggingen og satse på at det går bra. Hvis jeg kjøper brukt motor på koed, er det noen garanti der? Sånn at jeg ikke kjøper en motor å så er det noe galt med den.
Thundercoil Skrevet Oktober 24, 2015 Skrevet Oktober 24, 2015 Vil tro de ordner opp for seg, ja! De har i hvert fall pleid å gjøre det. Men du kan jo bare ta kontakt med dem og høre Det er i hvert fall tryggere å kjøpe fra en anerkjent bedrift, enn privatpersoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå