Richdalv Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Hei! ny på forumet her, og tenkte legge ut litt bilder av min bil. 1998 E46 Sedan 323ia 170hk Bilen er greit utstyrt, og ser helt grei ut ihht til km stand og x antal år på veien. Denne ble egentlig mest kjøpt for å ha en litt artig vinterbil, så blir ikke alt for store påkosten på den. Blir vel å gjøre den klar for EU i februar for så og selge den videre da jeg går over til firmabil etterhvert Sølv metallic 234.000km AC Cruisekontroll El vinduer og speil Grått stoff interiør BMW Business Radio Multiratt M-tech front fanger En eller annen type dobbel eksos bak (herlig 6`er lyd) Senkefjærer (godkjent) 19" BMW replica M6 felger m/ 235/35-19 Forholdsvis lite rust på denne, men noen bengler og skraper er det. Er jo tross alt ingen ny bil. Har bare foreløpig dette ene bildet jeg tok i går etter å ha fått den hjem, men kommer vel noen flere bilder etterhvert Gode tips for vedlikehold og enkle praktiske modifikasjoner mottas Blir hyggelig å høre fra dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå