kragz Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Kjenner jeg er litt irritert for øyeblikket!!! Jeg kjøpte noen brukte 17 bmw felger i sommer jeg tenkte jeg skulle bruke til vinterfelger Spurte fyren flere ganger om det var kast i felgene/vibrering fra de og han sa nei Kjøpte felgene i god tro og idag fikk jeg montert splitter nye hakka r2 piggfire dekk Etter en prøve tur så viser det seg det er kast i felgene, aner ikke hvor mange det er snakk om Jeg kjører en del på motorveien så dette er ikke aktuelt å kjøre med. Noen som vet hva det koster å rette felger? Eller er det noen som har noen greie 17 til salg? dimmen på dekkene er 225/45 r17 Kan ikke bare folk være ærlige på sånt!!!! #forbannet
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Du er sikker på at det er kast i dem ? Senterringer? Mine vibrerte voldsomt men ble som natt og dag bare jeg fikk på det
E.C. Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Velkommen til den klubben! Eneste muligheten for at jeg kjøper bruktfelg igjen er om jeg får sjekket de i maskin først. Folk enten juger eller så har dem ikke peiling, resultatet blir uansett det samme. Rette felger med å ta dekk av og på blir fort godt forbi 1000-lappen per hjul, så det lønner seg neppe. Jeg har tenkt å rette på et sett jeg har, men eneste grunnen til det er at de er ganske vanskelige å få tak i. Ellers lønner det seg ikke med felg som har innkjøpspris på et par tusenlapper.
kragz Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2015 Får teste ut senteringer, håper det bare er det! Wheels on wheels som la på dekk på felgene lurte på hvor jeg hadde kjøpt felgene fordi de ikke var helt "runde" i følge balanseringsmaskinen småvibrerer i rattet fra 40-50 og oppover. Over 100 så rister det ganske greit, kjenner det godt når jeg gir på i fart at det rister bak
M3 Lørenskog Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Oslo Felgretting mener jeg de tar rundt 700,- pr felg
kragz Skrevet November 27, 2015 Forfatter Skrevet November 27, 2015 Jeg fikk faktisk igjen pengen for felgene. Har en mamma som har jobbet i politiet og forliksrådet så hun hjalp meg litt. Laget et skriv og ga han 3 uker på å betale meg tilbake eller kom jeg til å klage han inn for forliksrådet. Mandag får han igjen felgene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå