Gå til innhold

Kast i felger, what to do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt irritert for øyeblikket!!!

Jeg kjøpte noen brukte 17 bmw felger i sommer jeg tenkte jeg skulle bruke til vinterfelger

Spurte fyren flere ganger om det var kast i felgene/vibrering fra de og han sa nei

Kjøpte felgene i god tro og idag fikk jeg montert splitter nye hakka r2 piggfire dekk

Etter en prøve tur så viser det seg det er kast i felgene, aner ikke hvor mange det er snakk om

Jeg kjører en del på motorveien så dette er ikke aktuelt å kjøre med.

Noen som vet hva det koster å rette felger?

Eller er det noen som har noen greie 17 til salg? dimmen på dekkene er 225/45 r17

Kan ikke bare folk være ærlige på sånt!!!! #forbannet

post-42488-0-20542800-1445613261_thumb.j

Skrevet

Velkommen til den klubben! Eneste muligheten for at jeg kjøper bruktfelg igjen er om jeg får sjekket de i maskin først.

Folk enten juger eller så har dem ikke peiling, resultatet blir uansett det samme.

Rette felger med å ta dekk av og på blir fort godt forbi 1000-lappen per hjul, så det lønner seg neppe.

Jeg har tenkt å rette på et sett jeg har, men eneste grunnen til det er at de er ganske vanskelige å få tak i.

Ellers lønner det seg ikke med felg som har innkjøpspris på et par tusenlapper.

Skrevet

Får teste ut senteringer, håper det bare er det!:)

Wheels on wheels som la på dekk på felgene lurte på hvor jeg hadde kjøpt felgene fordi de ikke var helt "runde" i følge balanseringsmaskinen

småvibrerer i rattet fra 40-50 og oppover. Over 100 så rister det ganske greit, kjenner det godt når jeg gir på i fart at det rister bak

• 1 month later...
Skrevet

Jeg fikk faktisk igjen pengen for felgene. Har en mamma som har jobbet i politiet og forliksrådet så hun hjalp meg litt. Laget et skriv og ga han 3 uker på å betale meg tilbake eller kom jeg til å klage han inn for forliksrådet. Mandag får han igjen felgene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...