Asle Flister Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Heisann, lånte vekk min kjære BMW E90 320DA. Han klarte på en eller annen måte å få nøkkelen ut og tenninga av når bilen sto i drive. Etter dette går det an og slå på tenninga med nøkkelen men den faller ut og det kommer en feilmelding (en nøkkel med en strek over), Noen som har vert bort i det samme, all hjelp mottaes med takk.
steinarn Skrevet Oktober 27, 2015 Skrevet Oktober 27, 2015 Går vel sikkert an å starte bilen uten nøkkel i også? Fikk gjort det samme på E60.Jeg måtte ha rattet rett,også dytta jeg nøkkel litt hardt inni igjen.Måtte lirke den på plass,men ble ok etterpå.Ikke sikker det funker på din..
Asle Flister Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2015 Går vel sikkert an å starte bilen uten nøkkel i også? Fikk gjort det samme på E60.Jeg måtte ha rattet rett,også dytta jeg nøkkel litt hardt inni igjen.Måtte lirke den på plass,men ble ok etterpå.Ikke sikker det funker på din.. Ja den starter, men må dytte nøkkel helt inn for å slå på tenningen, så er det bare å trykke på startknappen, men nøkkelen faller ut og det irriterende varselyset kommer opp med melding på idrive skjermen. Skal prøve å gjøre som du og se om det hjelper, har ikke tørt og tatt noe særlig i så kanskje der er det som må til. Takker
Asle Flister Skrevet November 9, 2015 Forfatter Skrevet November 9, 2015 Ja den starter, men må dytte nøkkel helt inn for å slå på tenningen, så er det bare å trykke på startknappen, men nøkkelen faller ut og det irriterende varselyset kommer opp med melding på idrive skjermen. Skal prøve å gjøre som du og se om det hjelper, har ikke tørt og tatt noe særlig i så kanskje der er det som må til. Takker Etter litt lirking så ordnet det seg, takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå