Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, lånte vekk min kjære BMW E90 320DA. Han klarte på en eller annen måte å få nøkkelen ut og tenninga av når bilen sto i drive. Etter dette går det an og slå på tenninga med nøkkelen men den faller ut og det kommer en feilmelding (en nøkkel med en strek over), Noen som har vert bort i det samme, all hjelp mottaes med takk.

Skrevet

Går vel sikkert an å starte bilen uten nøkkel i også? Fikk gjort det samme på E60.Jeg måtte ha rattet rett,også dytta jeg nøkkel litt hardt inni igjen.Måtte lirke den på plass,men ble ok etterpå.Ikke sikker det funker på din..

Skrevet

Går vel sikkert an å starte bilen uten nøkkel i også? Fikk gjort det samme på E60.Jeg måtte ha rattet rett,også dytta jeg nøkkel litt hardt inni igjen.Måtte lirke den på plass,men ble ok etterpå.Ikke sikker det funker på din..

Ja den starter, men må dytte nøkkel helt inn for å slå på tenningen, så er det bare å trykke på startknappen, men nøkkelen faller ut og det irriterende varselyset kommer opp med melding på idrive skjermen. Skal prøve å gjøre som du og se om det hjelper, har ikke tørt og tatt noe særlig i så kanskje der er det som må til. Takker

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja den starter, men må dytte nøkkel helt inn for å slå på tenningen, så er det bare å trykke på startknappen, men nøkkelen faller ut og det irriterende varselyset kommer opp med melding på idrive skjermen. Skal prøve å gjøre som du og se om det hjelper, har ikke tørt og tatt noe særlig i så kanskje der er det som må til. Takker

Etter litt lirking så ordnet det seg, takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...