Gå til innhold

Antispinn og dtc feil som dukker brått opp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, henta meg 330i e46 igår, var ute og kjøre litt istad så plutselig plinger det i displayet, og da dukker 2stk feilkoder opp i display, er de to samme gule lampene som dukker opp da man skrur av antispinn og skrens. Lurer da på hvorfor min dukka opp plutselig? får heller ikke skurd de av med knappen heller.

Supert om folk veit.

Skrevet

Du bør vel helst ta ein diagnose; men mest sannsynlig er det feil på sensor ja. Ligger info på nettet. Det hjelper av og til å renske kontaktflater istedenfor å bytte.

Sent from USS Enterprise

Skrevet

Ja det jeg har hørt også, har en feilsøker selv autel 519 men denne fant ikkeno da jeg prøvde igår se, får prøve og oppdatere den tenker jeg.

Skrevet (endret)

Og du er sikker på at denne autel 519 kan ta ABS?

Har aldri hørt om antispinn lampe når det er lite bremseveske.
Men et rødt utropstegn eller noe i den dur. Antispinn har ingenting med bremseveska å gjøre..

Endret av Alpejohn
Skrevet

Hei igjen, nei ser dårlig ut at denne tar abs feil, for feilen kommer og går litt, så kanskje bare møkk\dårlig kontakt i en av sensorene tenker jeg. For pleier og være abs som er feilen ved disse 2 lampene ? 

Skrevet

Se i instruksjonsboka, der er alle lampene beskrevet.

Men ja, det er vel de som bruker og lyse, antiskrens funker ikke når abs ikke funker..

Se om du får tak i noen med bmw program, sjekk i diagnosetråden for eksempel.. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...