superpoint Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Selger diverse ting jeg har liggende. Blaupunkt THA-475 PnP forsterker, lite brukt og fungere som den skal. 16:9 Headunit som har stått i e39 Dension Gateway PRO BT med adapter til e39 (se bilde). CD-veksler som har stått i e39. Kom med bud! Hentes helst, men kan sendes på kjøpers bekostning. Endret Oktober 25, 2015 av superpoint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 har du kabler til blaupunkten? vet du om dension fungerer uten navi også? jeg har kun std anlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Har adapter, den med runde pinner, men ikke den lange kabelen til høyttalerne. Ser denne er og få kjøpt på ebay til en grei penge. Tror den skal fungere uten navi også. Den var koblet på cd-veksleren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 Alt er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå