PetterM Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Noen som kan tipse meg om hvordan jeg kommer til varme vifte motoren på BMW 1-serie E87? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Fra innsiden, under hanskerommet. "Removing and installing/replacing heater/air conditioner fan Necessary preliminary tasks: • Remove trim for instrument panel at bottom right Detach right footwell heating duct (1) in direction of arrow from retaining lug (3) and lay to one side slightly. Installation: Make sure clip (2) is correctly seated. Unfasten plug connection (1) and disconnect. Raise plastic lug (2) slightly and turn fan (4) in direction of arrow. Remove fan (4) from fan shell (5). Installation: If necessary, raise lug (3) slightly and screw in fan (4) counterclockwise. Make sure fan (4) is correctly seated in fan shell (5). Check exact position of lug (2)" http://workshop-manuals.com/bmw/1_series_e87/116i_n45_5-door/2_repair_instructions/64__heating_and_air_conditioning/11__heater_with_operation/3_ra__removing_and_installing_replacing_heater_air_conditioner_fan/ Jeg har forresten en ny vifte kjøpt av Koed liggende som jeg ikke trenger. Endret Oktober 27, 2015 av sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterM Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 har du viften enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Hei, den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå