Egilpegil Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Sko hatt ein orginal radio t bilen min.. Delenr: 65126943457 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Har en slik om det er av interesse: (Både kasettspilleren og radio-delen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egilpegil Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 denne er nok den gamle versjonen.. Er på jakt ettef korrekt dele nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caesar Emanuel Khabbaz Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Hei,Jeg har en radio/kassett med navi og tv som jeg selger billigt dersom det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egilpegil Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Da regner eg me at ting blir mye mer omfattende med montering.. Vil ha orginal radio/bordcomputer sånn at wabasto og div andre ting skal funke slik det skal ser dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caesar Emanuel Khabbaz Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Da regner eg me at ting blir mye mer omfattende med montering.. Vil ha orginal radio/bordcomputer sånn at wabasto og div andre ting skal funke slik det skal ser dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå