aholan Skrevet November 2, 2015 Skrevet November 2, 2015 skal sette i en m52b25 i min e36 nå. det stod tidligere i en m50b20. setter pris på tips og råd fra noes som har gjort dette før. mitt største spørsmål er ledningsnettet. er anderledes kantakt mellom motor og chassi (stor rund kontakt). går det ann og flytte over alt fra m50'en? også har noen noen har noen erfaringer med kompressorbygging? fikk i en nyoverhalt eaton m62
joakim123 Skrevet November 3, 2015 Skrevet November 3, 2015 Det beste hadde vert å bruke m50b25, da er det helt likt med tanke på ledningsnett og alt passer overens. osv Litt usikker på om ledningsnettet passa overens Kjøper gjerne kompressoreren din aholan reagerte på dette 1
aholan Skrevet November 3, 2015 Forfatter Skrevet November 3, 2015 Hehe, ja men var ikke så mye og velge imellom så når den kom for salg nåtte jeg ha den. Går vell ann og flytte over ledningsnett fra m50b20 til b52b25'en? Kompressoren er ikke til salgs
D.Toft Skrevet November 3, 2015 Skrevet November 3, 2015 bruk m50 elnett og følere. så skal det gå fint. må bruke m50 ecu og, så må den programeres til kompressor
E.C. Skrevet November 3, 2015 Skrevet November 3, 2015 Passer vel ikke over om M50B20 er uten vanos. Ledningsnett fra en M50B20TU med vanos går kanskje overens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå