Alexander Endresen Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Har en E39 (98mod) hvor det står en 2din widescreen med nav/tv og DSP! Jeg har kjøpt meg en helt ny pioneer spiller som jeg skal installere med sliter litt med dette. Når jeg tar ut den gamle spilleren, skal det ikke da være en "17 pins" kontakt ett eller annet sted bak der? er kun de 2 små kontaktene som stod i spilleren fra før som er der. og siste spørsmål, hvordan skal jeg koble det opp i den forsterkeren bak, jeg må vel trekke en ny kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matteren Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Hvis du følger de kablene du snakker om så finner du kanskje en overgang hvis det er orignal kontakten du leter etter med 17pins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 De to kontaktene regner jeg med er ISO-kontakter? Og da er det vel bare å plugge i den nye spilleren? Skal du ha forsterker baki må du trekke signalkabler fra den til spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 (endret) nei nei gabzbilen hans er utstyrt med navigasjons system med dsppleier da ikke å ligge en 17pin kabel bak spillernoe det gjør på vanlig radioher må det legges opp en ny kabel som har 17pin kobling fra bagasjen og frem til spillerenog da bruke en 17pin iso adapter og dsp adapter i tillegg evt send en mail til gsbildelerde selger jo også diverse sånter ellers å få tak i på ebay også videre er mulig siden de har byttet spillern foran at de har byttet forsterker bak med nyere modellsånn at det er 40pin Endret November 7, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå