rimol1993 Skrevet November 5, 2015 Skrevet November 5, 2015 (endret) Hei!Scannet bilen min i dag for feil med en sånn BMW 1.4.0 scanner og fikk opp noen errorer relatert til airbag. Bilen er forøvrig en BMW E38 730D fra 2000. Noen som har snøring på hva dette er? Enkelt å fikse? Dyrt? Endret November 5, 2015 av Rimol93
D.Toft Skrevet November 5, 2015 Skrevet November 5, 2015 kan være kabelbrudd. kan være deffekt sensor. kan være deffekt airbag modul
R4F431 RAFAEL Skrevet November 5, 2015 Skrevet November 5, 2015 ditta blir vell dissa inni døra om eg ikkje tar feil. da er det av med dørtrekket og sjekke kontakter og slik. og om du berre vill ha vekk sjekken så lyset ikkje lyser så går det også ann
rimol1993 Skrevet November 6, 2015 Forfatter Skrevet November 6, 2015 ditta blir vell dissa inni døra om eg ikkje tar feil. da er det av med dørtrekket og sjekke kontakter og slik. og om du berre vill ha vekk sjekken så lyset ikkje lyser så går det også ann Tror nok jeg må åpne døra å sjekke om det er ledningsbrudd et sted ja... Blir nesten for dumt å bare fjerne sjekken på airbager..
MrBrum Skrevet November 6, 2015 Skrevet November 6, 2015 Det er vanlig med kabelbrudd og dårlig kontakt. Airbag modulen i seg selv er sansynligvis i orden hvis den ikke er utsatt for fukt/søl. Irring på kontakter rundt omkring er vanlig på eldre bil. Begynner å se det på min 2001 mod.
rimol1993 Skrevet November 6, 2015 Forfatter Skrevet November 6, 2015 Det er vanlig med kabelbrudd og dårlig kontakt. Airbag modulen i seg selv er sansynligvis i orden hvis den ikke er utsatt for fukt/søl. Irring på kontakter rundt omkring er vanlig på eldre bil. Begynner å se det på min 2001 mod. Får demontere dørpanelene det gjelder så fort jeg får tid da Typisk at når jeg først har fikset airbag-feilen i passasjersetet så kommer det to nye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå