Focklyfe Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 På utkikk etter sort taktrekk med alle sorte detaljer (solskjermer, stolper, lys, etc...) Takker på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 På utkikk etter sort taktrekk med alle sorte detaljer (solskjermer, stolper, lys, etc...) Takker på svar! Hei. Du må skrive om du har bil med eller uten soltak. Jeg har sort taktrekk for sedan uten soltak. Men er usikker på hvor mye av de resterende delene jeg har. Tror at jeg har det meste. Men må sjekke først hva jeg har liggende. Er i Østerrike nå og først tilbake i Stavanger igjen om ca to uker. Hvis jeg har alle delene koster dette 1.600 kr. Og taktrekk er ikke noe jeg sender med Posten. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Focklyfe Skrevet November 6, 2015 Forfatter Share Skrevet November 6, 2015 Takk for svar, Eirik!Jeg trenger sort taktrekk til E36 med takluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå