Gabz Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Noen som har? Skal på en 99-mod 520i. Må selvsagt være i god stand, eventuelt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Har calipre og skiver fra en 528. 1000+frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Tilstand? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Har et sett så godt som nye skiver og klosser til 523. Kun brukt til EU kontroll. Kjøpt hos mekonomen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Ser det er til toåring. Da passer ikke mine desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Har egentlig tenkt å handle fra Koed da jeg får klosser og skiver bak til rundt 1000-lappen. Men eventuelt pris? Om vi får til en god deal så kan det være interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Haha åja, daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Har bremsecalippere bak i god stand, kan selge disse for 500,-, det er for begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 Skal tenke på det. Skal ha klosser og skiver i første omgang, så får jeg se om kalipperne er modne for utskiftning de òg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå