Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Har endelig fått testa dysene på bilen😊 fant da ut at 2 av dem er ødelagte.. men leter etter nye💪 har også fått i nytt batteri😊 neste på lista etter dysene blir å blende swirflapsa og fjærne EGR. Så skal motordeksler lakkes og ny eksos skal sveisest så den er snart klar for vår og saltfrie veier!😊 må også handle nye dekk med mindre profil🙈

FB_IMG_1455212643092.jpg

• 2 months later...
Skrevet

Nå har jeg vært jævlig dårlig å oppdatere her! Sorry for dette men har gått litt i rykk å napp så har ikke fått tatt noe særlig med bilder. Det som har blitt gjort nå er 

Har lakka motordekslene på nytt!

Dysene er bytta å bilen funker helt topp! Kjøpte meg inpa diagnoseprogram så fikk nullstilt dysene😊 

Nye dekk på felgene sånn jeg fikk den strekken jeg måtte ha😊

Har også bytta olje og oljefilter😊

Fikk montert nye speil idag men mangler bilder av dette så må ta noen imorgen å legge ut😊

20160413_164004.jpg

Snapchat-1196407928743956188.jpg

Skrevet

godt folk har foskjellig smak sier nå bare jeg ! :P
uten å høres ut som et komplett rasshøll! oO

men ble det finere lyd altså? :)

Skrevet
34 minutes ago, Johan5555 said:

Ja hører den lader å blåser godt tilbake i filteret😊 alle har forskjellig smak så meninger er lov😊

har du noen bilder av hvordan du lagde det ? :D

Skrevet

Har ikke bilder av byggInga av filter desverre😛 ja har vurdert Orange blink men kom fram til at jeg liker den sånn den er nå😝

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk bytta veivhus ventilasjons filter og som vist på bildet så var dette på tide😊anbefaler alle å gjør dette regelmessig for merka god forskjeld på bilen og motor ble mye friskere 😊

20160427_185336.jpg

20160427_185330.jpg

Skrevet

Har endelig fått bytta vindusheisene på bilen😊 i samme slengen sota jeg vinduene fremme og bytta tweetere for de gamle fra HK skurra😛 har også fått lakka N-merkene sorte😊20160501_211923.jpg20160501_211857.jpg

Er godt fornøyd med de nye speila😊

20160501_211740.jpg

Skrevet

Tøff e46! Er ikke helt fan av soting av frontlys, blir det ikke dårlig med lys når du kjører?

Hvite felger på sort bil er en sikkerstikk hos meg :) 

Skrevet

Hehe kan ikke skryte av lysa nei😂 men klarer meg😊 ja var i tvil om jeg skulle beholde hvitfargen men er godt fornøyd😊

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...