midlertidig Skrevet November 13, 2015 Skrevet November 13, 2015 Har et lite problem med viskeren min, den på venstre siden. Overgangen fra midten som klikker opp i den venstre viskeren, har falt ut. Fikk ordnet til med strips, å da holdt den i 3 mnd. I går røk den av når det pøsregnet så nå tror jeg det er på tide å skifte. Så det jeg lurer på er hva denne delen heter? Det er akkuratt som en 30-40cm kort arm så går fra midten ut på den venstre viskeren. En link til GS med delenr hadde vært flott
Monte Skrevet November 15, 2015 Skrevet November 15, 2015 det samme skjedde med min for andre gang på torsdag, jeg ringte bmw forhandler og bestilte da det er bare originale å få tak i, gubben der sa det kostet 141kr, men tok et par dager da det måtte bestilles fra Malmø. Ettersom han sa så var det ingen bmw forhandlere som hadde dette på lager i norge midlertidig reagerte på dette 1
sondre Skrevet November 16, 2015 Skrevet November 16, 2015 Her er delenummer om ikke annet: 61618361741 midlertidig reagerte på dette 1
midlertidig Skrevet November 16, 2015 Forfatter Skrevet November 16, 2015 Kjikket litt rundt nå med delenr, å såg ikke ut som det var andre enn et par i USA og noen tyske sider som hadde det. Om det bare koster 141 kan jeg ta turen innom til BMW da Takker for svar! Monte reagerte på dette 1
Monte Skrevet November 17, 2015 Skrevet November 17, 2015 (endret) Hentet mitt stag til visker i dag, betalte bare 127kr i kassen Endret November 17, 2015 av Monte midlertidig reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå