BMW 325 td Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 (endret) Sett med originale sidespeil brukt på E36 92 mod. Begge har elektrisk speiljustering som fungerer. Det ene har litt missfarging i kanten av speilflaten. Selges som sett. Pris 200,- SOLGT Grillnyrer, sort, passer fram til -8/96 mod. Kjøpt på koed.no, men selges ikke der lenger. Er ikke brukt. Et par festeklips er knukket av pga. prøvemontering, men nyrene sitter bra allikevel. Pris 50,- Jeg holder til i Grimstad. Kan sendes med frakttillegg i prisen. Ta kontakt for mer info. Endret Desember 8, 2015 av BMW 325 td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Har du nyrene enda? Er de til pre-face? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325 td Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Ja, nyrene har jeg fortsatt. Er usikker på hva pre-face betyr, så kan ikke svare deg på det. Er det ikke mulig å se fra bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Passer vel min tror/håper jeg. Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325 td Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Hehe Ja, jeg sender. Du får en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå