Concep Skrevet November 15, 2015 Skrevet November 15, 2015 Jeg er nødt til å bytte girkasse på min 99 530d. Girkassen som sitter der heter GM 5l40e, eller A5S 360R-WN. Når jeg søker etter girkasser finner jeg ingen som heter WN på slutten, kun andre som YT, VT osv. Etter noe søk finner jeg ut att denne koden ( WN ) er noe som heter broadcast code. Så spørsmålet mitt er: Hva vill dette si ? Kan jeg bruke en kasse som heter VT på slutten ? hvis ikke, hvorfor ikke ? Om jeg flytter over Styreenhet, kan den brukes da ? Har søkt meg ihjel, spørt på diverse forum på facebook osv, så ikke henvis til google, jeg finner ikke svaret. Håper noen kyndige her vet, og vet du ikke, ikke svar takk
Concep Skrevet November 17, 2015 Forfatter Skrevet November 17, 2015 INGEN som vet ? Det er ikke svar å finne noe sted. tilogmed bmw vet ikke..
MrBrum Skrevet November 17, 2015 Skrevet November 17, 2015 (endret) Hør med dette verkstedet: ATS Automatic Transmission Service 63 88 44 80 Heiasvingen 79 1900 Fetsund Endret November 17, 2015 av MrBrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå