BMWjonny Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 rustfri bakluke stv. komplett KR:1500,- V8 panser Strøkent KR:1800,- delskinn intr stv. skittent men helt uten dørtrekk. KR:2000,- fullskinn Comfort sedan intr sort. ikke strøkent men helt ok. KR:3500,- effektanlegg simons til sedan, ikke strøkent men tett, komplett med katt 520. KR:1000,- Har dessverre ikke bilder av alt. men står for det eg selger.. bilder kan nok skaffes innen rimelighetens tid. men dette sendes ikke så kun personlig frammøte og vi kan diskutere om dere finner noe dere ikke liker på delene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Har også en manuell ix gearkasse kjøpt for 7000,- kasta bilen pga rust. kjøpt med 6 mnd garanti. aldri brukt.. 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 midt i Sørlandet. men mtp jobb er eg fra Drammen til Ålesund... så kan frakte med deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 om du bor i Bergen som profilen din sier så skal eg til Lagunen storsenter uke 50\51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Det effektanlegget, er det til 520i sedan med M50 motoren? Og har du et bilde av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 er til m50 sedan ja. 520 det var. men er litt usikker på om kansje det er 525 anlegg.. dette er jo ett pluss for deg. dessverre ikke bilde i kveld, men vil fikse i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Vet ikke om det er bolt-on hvis det er til 525? Eller om det i det hele tatt er bolt-on. Altså om det krever sveising eller noe modifisering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 tok det av på flensene på motor, så det er bolt on , dette har kun med ett eller to rør hele veien bak. på 320 serie er det kun ett rør litt av veien, mens 325 er det 2 rør hele veien.(ikke der lamda sitter på tidlige modeller) så om det er likt på e34 er det 2,5 annlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Ja jeg mener at 520 har enkelt rør på deler av eksosanlegget. 525 har dobbelt hele veien. Leste et sted her inne at det er samme innsug på 520i og 525i, så hvis det er komplett fra innsug (inkluderer ikke innsuget) og bak så skal det vel gå rett på. Har vanlig 520i eksosanlegg på min med mulig tett katalysator, så hadde jo vært kjekt om dette passet rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 det er komplett utenom de to flensene\manifoildene som sitter på motor, disse har samme delenummer fra 2,0 og 2,5l så det vil passe. motoren i min bil var en 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Så det er bare å ta av gammelt å sette på nytt. Hadde vært kjekt om jeg fikk t kjøpt det. Men spørs vel om det er så enkelt å få det med seg hehe. Når på dagen skal du der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 i kveld. må nok demontere det noe.. har jo sin lengde.. om demontasje antar eg eksosklemmene ryker som vanlig, men dette er jo ikke så kostbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Altså når på dagen skal du på Lagunen storsenter? Morgen, ettermiddag, kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjonny Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 å det du mente.. hele dagen, kansje 2 dager. DVs kommer opp på kvelden (hotell) og vil være der dagen etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå