Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan skal jeg få ut stabstaget? har demontert forignene, men er jo ingen måte å dra det ut? tips 

er nr 1 jeg snakker om 

post-74036-0-20970300-1448300624_thumb.g

Skrevet

Få ut, som i å fjerne det fra bilen? Eller bare vippe det ned for å sette på nye foringer?

Skru av bolt 8, da kan du fjerne nr 6. Da skal det være fritt frem å fjerne staget.

Skrevet

Få ut, som i å fjerne det fra bilen? Eller bare vippe det ned for å sette på nye foringer?

Skru av bolt 8, da kan du fjerne nr 6. Da skal det være fritt frem å fjerne staget.

har fjerna nr 8 å nr 6, å foringane, eg ska ha ut heila shite pga det e bøyd å e skeivt

Skrevet

Kapp det i to med en baufil eller vinkelsliper, problemet løst.

Jaja men når eg ska ha i det nya da?  :weirdwalkingthing:

Skrevet

har netopp byttet på e38`n min, ganske lig som på din..

dette er en god drittjobb når motor står i bilen, da må du nok senke hele traversen.

uten motor i er myyye lettere, løsne bærearmer fra rammen begge sider, løfte bilen langt opp, demontere diverse varmeskjold, vri rattet fullt til ene siden og så kan du begynne å lirke dette ut..

Skrevet

har netopp byttet på e38`n min, ganske lig som på din..

dette er en god drittjobb når motor står i bilen, da må du nok senke hele traversen.

uten motor i er myyye lettere, løsne bærearmer fra rammen begge sider, løfte bilen langt opp, demontere diverse varmeskjold, vri rattet fullt til ene siden og så kan du begynne å lirke dette ut..

Takker for svar! får prøve imorgen :) må ha det av, for det er skjevt.. var i en trafikkulykke ser du -.- 

Helt nye felger og dekk fra gs selvfølgeli.. -.-

post-74036-0-21521300-1448311072_thumb.j

post-74036-0-65251800-1448311078_thumb.j

post-74036-0-17777000-1448311085_thumb.j

Skrevet

aiaiaiai, det der var surt.

men, har du delene du mangler?

jeg høgger en m5 og har da karosserideler og m5 stabstag liggendes til deg :)

Skrevet

aiaiaiai, det der var surt.

men, har du delene du mangler?

jeg høgger en m5 og har da karosserideler og m5 stabstag liggendes til deg :)

Passer m5 stabstage rett over? :D e touring btw vist det har noe å sei

Skrevet

nei ser ikke slik ut :(

hadde nett ett google søk, og siden du har rekke 6 motor, så passer ikke v8 stag :(

aaarrhh... jaja :/ har nå ein 523 dele bil så får flekka det øve, irriterande at det ska vær så styr å demontera det -.- 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...