Maggo96 Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 hvordan skal jeg få ut stabstaget? har demontert forignene, men er jo ingen måte å dra det ut? tips er nr 1 jeg snakker om
Slavearbeider'n Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Få ut, som i å fjerne det fra bilen? Eller bare vippe det ned for å sette på nye foringer? Skru av bolt 8, da kan du fjerne nr 6. Da skal det være fritt frem å fjerne staget.
Maggo96 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 Få ut, som i å fjerne det fra bilen? Eller bare vippe det ned for å sette på nye foringer? Skru av bolt 8, da kan du fjerne nr 6. Da skal det være fritt frem å fjerne staget. har fjerna nr 8 å nr 6, å foringane, eg ska ha ut heila shite pga det e bøyd å e skeivt
Slavearbeider'n Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Hva slags bil har du? Jeg har kun kjenskap til e46....
Maggo96 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 Hva slags bil har du? Jeg har kun kjenskap til e46.... Bmw e39 530D
Slavearbeider'n Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Kapp det i to med en baufil eller vinkelsliper, problemet løst.
Maggo96 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 Kapp det i to med en baufil eller vinkelsliper, problemet løst. Jaja men når eg ska ha i det nya da?
Slavearbeider'n Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Må vel kanskje senke subframen litt da tenker jeg. Skal være mulig å få den ut og inn uten alt for mye knot. Ta en titt på youtube....
D.Toft Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 har netopp byttet på e38`n min, ganske lig som på din.. dette er en god drittjobb når motor står i bilen, da må du nok senke hele traversen. uten motor i er myyye lettere, løsne bærearmer fra rammen begge sider, løfte bilen langt opp, demontere diverse varmeskjold, vri rattet fullt til ene siden og så kan du begynne å lirke dette ut..
Maggo96 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 har netopp byttet på e38`n min, ganske lig som på din.. dette er en god drittjobb når motor står i bilen, da må du nok senke hele traversen. uten motor i er myyye lettere, løsne bærearmer fra rammen begge sider, løfte bilen langt opp, demontere diverse varmeskjold, vri rattet fullt til ene siden og så kan du begynne å lirke dette ut.. Takker for svar! får prøve imorgen må ha det av, for det er skjevt.. var i en trafikkulykke ser du -.- Helt nye felger og dekk fra gs selvfølgeli.. -.-
D.Toft Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 aiaiaiai, det der var surt. men, har du delene du mangler? jeg høgger en m5 og har da karosserideler og m5 stabstag liggendes til deg
Maggo96 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 aiaiaiai, det der var surt. men, har du delene du mangler? jeg høgger en m5 og har da karosserideler og m5 stabstag liggendes til deg Passer m5 stabstage rett over? e touring btw vist det har noe å sei
D.Toft Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 nei ser ikke slik ut hadde nett ett google søk, og siden du har rekke 6 motor, så passer ikke v8 stag
Maggo96 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 nei ser ikke slik ut hadde nett ett google søk, og siden du har rekke 6 motor, så passer ikke v8 stag aaarrhh... jaja :/ har nå ein 523 dele bil så får flekka det øve, irriterande at det ska vær så styr å demontera det -.-
D.Toft Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 var hvertfall mye styr på min å bytte over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå