D.Toft Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 (endret) nå som jeg monterer s62 motor i min e38, så har jeg en m62b44 non vanos motor til overs. denne har elnett for manuell girkasse. km stand, ca 260 tusen. ikke kjent med oljeforbruk eller vannforbruk, fungert knirkefritt i mitt eie. mye nye deler for 12 mnd siden. m60 style termostat. 9000kr eller bud, Bergen matt plastdeksel har fått plastfornyer på seg, så er blankt pr dags dato Endret Februar 28, 2016 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Kan få lov å slenge denne i E39'en min hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 klart eg kan slenge motor ned i din e39, du får skaffe girkasse og alle andre deler. må ha v8 forstilling, men det har jeg og liggendes haha. så får DU kople opp elnettet selv hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Haha, uff nei En vakker dag! D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 da oppgraderer du heller til s62 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Når jeg først har råd til ombygging til M5 så kan jeg like gjerne kjøpe en M5 tror jeg, haha Men det får bli når jeg har fått meg skikkelig jobb! D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå