Per Solhoff Skrevet November 29, 2015 Skrevet November 29, 2015 Gjelder en 530 XD 2008 Touring Hei Får ikke åpnet bilen uten å bruke nøkkel, har keyless go, kan ikke starte webasto, kan ikke åpne bakluka. Kan ikke bruke startknappen, må sette nøkkel i låsen. Har ladet opp batteriet så det er nok strøm, menyen bytta fra Engelsk til Tysk, å klokke å dato nulla seg ut. Når jeg låser opp døra spretter glasset på bakluka opp. Fikk bytta alle styringen i bagasjerommet i sommer pga slange i klem på soltakramma, å bagasjerommet fult av van. Kan dette være følgeskade da alt var under i vann, eller er det mottaker til nøkkel i bil ???
Otis Skrevet November 29, 2015 Skrevet November 29, 2015 Kan være følgeskader, men jeg tror heller det er ledningsbrudd i hengslene til bagasjelokket.
Per Solhoff Skrevet November 30, 2015 Forfatter Skrevet November 30, 2015 (endret) Hvordan finner jeg det ut på en enkel måte? For det kan jo fort bli mye jobb å få det fiksa. Endret November 30, 2015 av Per Solhoff
Otis Skrevet November 30, 2015 Skrevet November 30, 2015 Det første jeg ville ha gjort er vel å ta å se i bagasjerommet, under gulvet på alle modulene. Det tar jo ikke så lang tid.
Per Solhoff Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Skrevet Desember 12, 2015 Alle moduler i bagasjerom er ny pga vanninntregning ( drensslang i klem pga rammebytte på soltak ) har fått sjekket kabel over hengsel å den er i orden, batteriet er byttet, så verksted har kommert frem til at det er feil med mottakeren som ligger i spoilern, ny betilt så vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå