chrisen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Hei. Skal til å bestille meg en 330E hvor det sitter samme bensinmotor som i 320i. Rikelig med krefter el-motor kombinert med bensin men mangler litt på lyden da det ikke er noe active lydtuning på disse. Har fått tilbud om å ettermontere M-performace potte for litt grommere lyd. Men har ikke helt troen på den store forskjellen. Er en slik potte verdt de 8500kr ekstra? Blir kanskje første 330E i landet så lurer på om noen har noen erfaringer med ett slikt pottebytte på sine 320i f30 og hvordan lyden ble der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Bare kosmetisk kan vel en slik oppgradering være på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Ingen forskjell i lyd? Kosemetisk er jo det orginale ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Jeg vet ikke hvor mye lyden endrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Ingen som har noe erfaring med ett slikt bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Får ikke potte til 320, må kjøpe til 328 og bruke en adapter. Her er en fra Finland som har gjort dette http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=805887 Film av lyd: https://www.flickr.com/photos/96407554@N03/8815666855/ Jeg vurderer å gjøre samme operasjon på min 420i, ser remus selger en adapter som passer 100% (den han finlendern har brukt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dustelie Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Hei. Skal til å bestille meg en 330E hvor det sitter samme bensinmotor som i 320i. Rikelig med krefter el-motor kombinert med bensin men mangler litt på lyden da det ikke er noe active lydtuning på disse. Har fått tilbud om å ettermontere M-performace potte for litt grommere lyd. Men har ikke helt troen på den store forskjellen. Er en slik potte verdt de 8500kr ekstra? Blir kanskje første 330E i landet så lurer på om noen har noen erfaringer med ett slikt pottebytte på sine 320i f30 og hvordan lyden ble der? Jeg vurderer det samme som deg til min 328. Er 8500 pris du har fått opplyst hos BMW? Er det inkl. montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Det er inkl montering hos Bmw ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dustelie Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Det er inkl montering hos Bmw ja. Okei, det var ikke så ille. Gjort deg noen tanker om lyden på tomgang (kald)? Det jeg har hørt på youtube virker litt i meste laget, vanvittig støyende når den ligger på rundt 1200 omdreininger før den faller ned til under 1000 og blir mer normal. Jeg er livredd for å ende opp med noe som høres harry ut, men lyd høres jo aldri i virkeligheten ut som på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Hva med eksos fra Remus? Vurdere dette selv til min f30 320i. Tror det skal være en god kombo på pris, lyd og utseende. http://www.remus.eu/0861120504-sport-exhaust-with-2-tail-pipes-76-mm.html Endret Desember 8, 2015 av icodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Endret Desember 8, 2015 av icodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå