Dolandyret Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Hei!Driv og ser litt rundt på felger til min BMW E46 touring 2000 mod. Trenger nye sommerfelger; de som sitter på nå er 17x8 et45, og ser ut som om de sitter midt under bilen. Jeg fant noen fine GS Silver Edition felger til salgs på finn, for ikke alt for mye penger. Disse 4 er 9,5x18 et35. Det jeg lurer på er om noen vet om jeg får disse til å passe på BMW'n min uten noen særlige "modifikasjoner". Er ikke verdens mest hendige person, men kan få hjelp om det er noe som må gjøres.Takk,//Dolan Endret Desember 4, 2015 av Dolandyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Om du skal slippe bilen nærmere bakken også, så kan det bli trangt bak. Løsningen da blir å valse litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Har 19" som kan gå..9,5x19" bak..et38 om jeg ikke husker helt feil.. Orginale bmw felger fra 7-serie (F01, ja samme innpress) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå