Be-eM-We Skrevet Desember 5, 2015 Skrevet Desember 5, 2015 Hei. Jeg har en strøken e60 525D 2004 modell som bare har lagt og slengt i garasjen i det siste. Et led lys på USB laderen og bilalarmen har tappet batteriet helt for strøm. Jeg ladet det fullt opp igjen for 2 dager siden men bilen vil ikke starte. Jeg får opp en feilmelding "fuel pump faulty" men jeg vet at det ikke stemmer fordi jeg hører at pumpa går. Startmotoren går rundt som den skal og pumpa slår inn men ingen start.Jeg har sjekket alle sikringer som er i bilen. Bilen virka helt topp den kvelden jeg plasserte bilen i garasjen før den gikk tom for strøm. noen som har en idè om hva dette kan være ?
Reef89 Skrevet Desember 5, 2015 Skrevet Desember 5, 2015 (endret) Du må nok ta deg en diagnose for å sjekke feilmeldinger. Du vil også få mer tekst om hva bilen mener med "fuel pump faulty". Sjekk om det er noen i nærheten som kan hjelpe deg: http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Endret Desember 5, 2015 av Reef89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå