DonThomas86 Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 i det jeg skrudde av musikken hinn dagen lå jeg merke til en lyd det er en slags klapre/slaglyd ved gasspådrag følger turtall å blir værre med tyyning noen som har vært borti lignende? Thomas
Fidelio Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 Start med å sjekk hvordan det står til med oljen. Om du har nok. Kan være en del ting det der. Alvorligst er rådebank. Hjullager. Motorfester. Spiker i hjulet. osv. Gjerne legg ut lydklipp
DonThomas86 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Skrevet Desember 8, 2015 ok skal se nærmere på det men er det noe som kan "lure" meg der altså om det kan være noe reim eller veivhjul eller noe sånt håper ikke det er rådebank har gått nokk penger no er foresten ingen lyd på når man ruser den når den står i ro har skiluken i baksete åpent syns jeg kan høre lyden bak og
Reef89 Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 Det kan også være så enkelt som reimhjul, reim, ac pumpe, osv. som alt går via turtall. Sjekk dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå