Martin Steffensen Midtun Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Må ha diagnose på min e46 320d 03/04 modell. Sliter med koksing/hosting på tomgang samt kald motor. Dette etter reperasjon av swirlflaps(overhalt topp, slipt stempel etc). Noen som kan dette, evt anbefaler noen? Evt tips? - Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Et den sånn hele tiden eller bare når den er kald? Den feiltenner og går dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Steffensen Midtun Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 (endret) Et den sånn hele tiden eller bare når den er kald? Den feiltenner og går dårlig? For å være helt ærlig så kan jeg ikke svare. Er en mekaniker som har satt motoren sammen for meg. Han sier den går fint når den er varm. Men går dårlig/hoster/kokser på kald motor samt tomgang. feilkoden jeg hadde fått etter swirlflaps greiene var: 4B10 Smooth running controller. Fant senere ut dette med swirlflaps og åpnet opp og fant spjeldet smeltet på ene stempelet(så dette hadde slått delvis opp i toppen eller noe). Så topp overhalt+stempel finslipt, samt alt av pakninger/filtre byttet. Endret Desember 10, 2015 av Comadore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå