albin Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Påkostet og strøken M3 med forholdsvis lav km stand selges. Km stand: 105 000Pris: 399000,- Bilen er EU godkjent til 31.08.2017 Telefon: 98443597 I mitt eie er bilen aldri vinterkjørt og aldri banekjørt Følgende har blitt byttet og oppgradert i mitt eie: Csl felger (orginale)Csl bakluke (orginal)Csl diffuser (orginal)Led baklys (orginale) AP Racing Radical bremser foranKw v2 justerbart understell UUC Evo 3 shortshiftSachs performance clutch Eisenmann Sport eksosESS VT2 550 kompressorkitAwron Data DisplayTurner Motorsport justerbare camber armer bak Ny differentialNye drivakslerNy høykapasitets bensinpumpeNytt batteri + mye småtteri er byttet som olje på motor/diff/girkasse, tendplugger, glass på hovedlykter, nye grøftelys, diverse lister innvendig, girkule, skinn rundt girspak, oljefilter på vanos, bensinfilter I tillegg har bilen vært hos Redish Motorsport i England hvor forsterkningsplater til subframe ble sveiset inn. Bilen fikk da også en "underside restoration". Dvs bilens underside ble rengjort, grunnet og lakert i sapphire svart, alle deler ble sandblåst og pulverlakert, alle foringer, bolter, muttere, skruer, klips, pakninger, hjullager, bensinrør, bremserør osv ble byttet. Se video for resultat. Flere bilder og mer info i denne tråden http://bimmers.no/topic/758486-min-2003-e46-m3/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Nydelig bil! Vel verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå