sobo Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Hallo! Er førstegangseier av BMW 525d e61 og ny på forumet. Lurer på en sak angående styring av entertainment fra idrive. Da jeg går på entertainment i fra idraiven kommer jeg bare til: Tone, Traffic settings, vehicle settings osv. Får ikke opp bilde med radio, cd, dvd og tv. Dette kommer derimot opp når jeg bruker talestyring og kommando: entertainment. Hva er det jeg gjør feil/ikke har forstått, eller er det noe software oppgradering som bør gjøres. sobo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Når du er på hovedmenyen, så trykker du idriven bakover /nedover. Høyre er navi. Venstre er klima. Opp/fremover er telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sobo Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 (endret) Jada den er grei, men når jeg trykker bakover og nedover kommer ikke valga : radio, cd, dvd og tv opp. Bare disse andre greiene : Tone, Traffic settings, vehicle settings, servise etc. Kommer bare direkte inn i ønsket meny (radio, cd, dvd og tv) via talestyring. sobo Endret Desember 13, 2015 av sobo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Prøv å holde idrive knappen bakover i 2 sekunder? Da skal den gå direkte til media Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sobo Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Ok, da prøver jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sobo Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 (endret) Nei det funket dessverre ikke Går bare rett over i den andre menyen som jeg nevnte. Går direkte kun via talestyringa. Endret Desember 14, 2015 av sobo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Kan/må være defekt idrive knopp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sobo Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 (endret) Tja. Har alle valga og får gjort "utfall" på alle (altså framsia med entertainment , navigasjon og det der. Når jeg da velger entertainment går den bare til den menyen som sier: Tone, Traffic settings, vehicle settings, servise etc??? I alle menyer kan jeg velge, vri og knoppen funker helt fint??? Endret Desember 14, 2015 av sobo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Åja, du får valgt på framsiden, forstod ikke det. Da er det enten programvarefeil eller hardware feil på ccc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sobo Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Ja må være noe sånt. Vet at hele detta data greiene i iDriven ble byttet ganske nylig. Dyrt forsto jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Joda. Ccc koster vel rundt 7000,- med pant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sobo Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Tror nå at det er selve knoppen/hjulet som jukser. Bakover tror jeg er både litt hitt og ditt. Så det nå når jeg prøvde å parre bil og tlf. via blåtann. Alt går bra til jeg skal prøve å "verifisere/godta " koden. Men å bla seg ned dit, vil den ikke. Kommer bare flere sifre istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Men da høres det jo greit ut da. Du sier jo ikke alle ting for å kunne bistå deg. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sobo Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Takk for det Otis. Gamle eieren skulle skaffe en annen enhet etterhvert. Du sier jo ikke alle ting for å kunne bistå deg. He he du sier noe. Forstod ikke sjøl at det var feil på idrive hjulet før jeg prøvde å parre tlf med bil i går. Uanz, takk for gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå