IvarM Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Har tidligere hatt problem med at aircondition ikke virker ( altså at vifta ikke starter ), da hjalp det og bytte motstanden, dette gjorde jeg for ca 1 år siden tenker jeg, og det holdt da 7-8 mnd kanskje så sluttet den og virke igjen, kjøpte da en ny motstand,(original), og etter kun 1-3 uker sluttet den også og virke, fikk byttet motstanden der jeg kjøpte den og kun et par uker etter at den nye var montert så sluttet den og virke også. ( har også prøvd et par andre også slik at jeg kan helt utelukke at det er en dårlig/defekt motstand som er satt inn) Fikk et tips om og sjekke selve vifta om den gikk tregt rundt men den gikk godt rundt. Så har noen noe ide om hva som kan gjøre at motstadnen går istykker hele tiden? (vel og mærke er at den stort sett fungerer på maks, men er ganske irriterende og høre på den driver og blåse full storm opp i frontruta...)
Reef89 Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Siden du ikke skriver at viften er blitt byttet så ville jeg definitivt gjort det. Min også gikk heller ikke tregt rundt, men den var defekt
IvarM Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Skrevet Desember 20, 2015 Okei, Men av nyskjerrighet, kan en defekt vifte gjøre at motstanden går istykker da?
Reef89 Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Vanskelig å si, men det vil jo sende signal og presse på noe som evt. ikke vil gå skikkelig, som gjør at motstanden brenner opp. Uansett så koster det ikke mange hundrelappene for ny vifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå