sh0xx Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Hei som overskriften Så lurer jeg på en ting , har orginal 16:9 navi enhet i min E39 å lurte på om det er noen som vet om annen bedre spiller enn avin ? Vet det er mye positivt å negativt om disse men jeg vil egentlig ha den pga alle tilkoblings muligheter som ikke er i orginale enheten, å den passer rett i orginale plassen, synes det ser latterlig stygt ut med vanelig CD spiller å det dekselet rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Ingen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Hadde styrt unna, heller kjøpt noe som kan kobles på original nav/stereo. Men nå er jeg ekstremt skeptisk til slike 3 part navi spillere. http://www.bavsound.com/Device-Integration/ http://diceelectronics.com/media-bridge-info Finnes sikkert flere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Må man ikke bare kjøpe den ekstra kobelsette for at ting ska funke ? Har kart fra 2005 så finner jo aldri fram hvis jeg skal noe sted med orginale navien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Kart får du oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Koster ikke det flesk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 http://www.mapdiscs.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 sendte noen mailer til avinusa om en nyere avant var i tankene og fikk dette til svar Yes the Avant-3 will be first made available for our BMW E46. Here are a few features that we can share now about the new Avant-3. Quad core CPUNewer Android OS versionMore RAM memoryMore Internal storageLarger touchscreenA lot better Bluetooth performance and featuresIpod Iphone support of Lightning cable via USBIpod Iphone Playlist supportA lot better radio tuner with the best receptionDAB+ support for EuropeMore powerful amplifier for nice clean soundBetter Wifi performance and rangeHandsfree Voice command feature without the need for internet connectionand many more vill tro den blir laget til alle serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 Typisk -.- Blir nok bra me ny spiller uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Typisk -.- Blir nok bra me ny spiller uansett ja det blir det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå