Gå til innhold

Noen som har prøvd ryggemkamera fra Bimmerretrofit?

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen har prøvd denne? 

Dette er typen uten dynamiske hjelpelinjer:

http://www.bimmerretrofit.com/store/index.php?route=product/product&product_id=52

Dette er typen med dynamiske hjelpelinjer:

http://www.bimmerretrofit.com/store/index.php?route=product/product&path=157_161&product_id=114

Er på julesalg til 340 / 463USD. Er ikke så ille pris, men funker det bra? Eller er det bare noe dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med dette, men har ingen tvil om at det ikke gjør jobben.

Det kan likevel være verdt å nevne at det er mulig å montere originalt ryggekamera med deler fra bl.a. X1, slik at en får PDC i ryggekamerabildet, samt hengerfeste-funksjon. Dette er noe mer omfattende (og hakket dyrere) riktignok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med dette, men har ingen tvil om at det ikke gjør jobben.

Det kan likevel være verdt å nevne at det er mulig å montere originalt ryggekamera med deler fra bl.a. X1, slik at en får PDC i ryggekamerabildet, samt hengerfeste-funksjon. Dette er noe mer omfattende (og hakket dyrere) riktignok.

Hey

Ja, jeg leste meg frem til at det er mulig å montere med org deler. Men da må det vel kodes inn også, og samtidig ha alle deler / kabler osv som er nødvendig.

Det jeg synes var fint at dette er et komplett kit, og man slipper koding osv. Litt enklere for oss som ikke har mulighet til å kode selv.

Etter det jeg klarer å se på produktbildene så ser det ut som om PDC er synlig med bilde fra kamera:

Bilde uten dynamiske linjer

IMG_4410-500x500.jpg

Bilde med dynamiske linjer:

IMG_0321e_logo-500x500.jpg

EDIT: Link til youtube klipp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, PDC er mulig, men originalt får man også PDC i selve kamerabildet:

bmw95012209029.jpg

Uansett, du vil nok bli fornøyd med løsningen fra bimmerretrofit, da det er så nært originalt man kan komme.

Jeg hadde forøvrig valgt med ryggelinjer, tror absolutt det er verdt de kronene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, PDC er mulig, men originalt får man også PDC i selve kamerabildet:

bmw95012209029.jpg

Uansett, du vil nok bli fornøyd med løsningen fra bimmerretrofit, da det er så nært originalt man kan komme.

Jeg hadde forøvrig valgt med ryggelinjer, tror absolutt det er verdt de kronene.

Aha, jeg visste ikke at de kom opp i selve kamerabilde originalt. Takk for info.

Helt enig, er mye bedre med dynamiske streker enn statiske. Blitt vant med å bruke det i Tesla`en til kona, og de er et veldig bra hjelpemiddel. Tror det blir en sånn pakkeløsning på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...