Svenn1 Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Hei Jeg har nylig gått til innkjøp av en bmw 320i 06 modell som kun har gått under 110 000km. Her om dagen så merket jeg at den av og til plutselig bare dør rolig ut når jeg f.eks setter giret i revers og skal til å parkere. Hva kan dette være? Dette skjer kun av og til. Har også til tider merket at det lukter litt bensin inne i bilen. Bilen har automatgir. Setter pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn1 Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Nå har jeg nettopp vært på verksted med bileb og de fant ingen feil! "Finner ikke feil på drivstoffsystem Bilen går fint og lukter ikke mer bensin enn normalt. Feilen kan ha kommet av lav batterispenning" Hva tenker dere om dette? Han melanikeren sa han måtte slette flere feilkoder, og mente dette bare kunne være pga lav spenning på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Nesten umulig å si for oss her inne, når vi ikke vet feilkoder! Men det kan være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå