KjoNik Skrevet Januar 1, 2016 Skrevet Januar 1, 2016 hei har en 725tds som er tunga starta når den er varm, må gløde 2 ganger når den er kald men starter fint da. når den er varm må jeg kinne lenge 10-15 sek uansett om jeg akk har stoppa eller 3 timer seinere. den viser ingen tegn til å gløde når den er varm. har gjort en god del med den motor messig siden jeg kjøpe den, da jeg kjøpte den sto den uten topp. så "ny" topp er satt inn (nyoverhalt av meg) glødeplugger er i orden, ny fødepumpe i tanken, ny dieselpumpe fra verksted i 2011 (kvitteringer ligger i bilen), gløderele er godt over. nå skal det nevnes at bilen har gått noen km (390) men når jeg satt inn toppen satte jeg kammen noen grader for å kompensere for slitt kjede som det står at det skal gjøres det er tatt diagnose men eneste feilmelinga jeg får er på DDE fault code 26 og ut ifra det jeg har vinni ut er dette cruise control noen som har noen bra tips(gjerne med bilder) eller har vært borti dette før?
Otis Skrevet Januar 1, 2016 Skrevet Januar 1, 2016 Mener at trf sier at det er statisk timing eller SOI som gjelder ved problemer ved varm motor. Men jeg ser du har jeg justert litt, men vet ikke om det er nok eller for mye.
KjoNik Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Skrevet Januar 1, 2016 kan du forklare litt mer rundt forkortelsene dine? har justert etter manual så bør ikke være mye galt
Otis Skrevet Januar 1, 2016 Skrevet Januar 1, 2016 Start of injection. Jeg kan dessverre ikke så mye mer. Har bare lest i dieseltråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå