Kristian Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Hei. Lurer på å oppgradere software på min. Original 218hk. Dette er en 04mod 3.0 diesel og faceliftutgaven, som skal ha mye bedre girkasse osv. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Egentlig ikke noe forskjell til andre biler. Du henter ut mer krefter av motor og bruker av sikkerhetsmargin på både girkasse og motor, men det går vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 har ikke erfaring med x5 men tunet flere 5 serier med samme motor. disse motorene er veldig glad i tuning, girkassen vet eg for lite om for å kunne utale meg men så lenge man bruker tunere som vet hva dem holder på med så tar dem hensyn til girkassen og lar ikke kassa få mer enn den skall tåle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Okei. Ja er kassa som var bekymringen min.. Men har lest meg frem til at faceliftkassa skal være "skuddsikker". Så da prøver vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Kan være greit å tenke på kassa hvis du drar tung henger/campingvogn med tunet bil , ekstra oljekjøler kan være lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lrbk Skrevet Juni 24, 2021 Share Skrevet Juni 24, 2021 Jeg har akkuratt kjøpt en e53 2004 selv og lurer på hvor langt din var gått når du chipet den og hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå