Kristian Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Noen som har gjort dette, eller vet om en DIY med info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Du kan bruke både inpa og rheingold. Kanskje fler, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 okei, har en kamerat som har utstyr for inpa, så det er en mulighet. hvis noen har konkret erfaring tar jeg gjerne i mot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 var på GS-bildeler sitt verksted. jobben ble gjort på 15-20min, og jeg fikk bestemme den høyden jeg ville ha selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Høres ut som de faktisk kunne jobben sin Hva tok de for jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 ja det gikk veldig greit. prisen var avtalt på forhånd, 975,- billigste senkingen jeg har vært borti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 De har blitt litt rimeligere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 med tuv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Skal med det da? Bilen har jo helt originalt understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Resultatet er forøvrig sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Pent stuk det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå