Einar Strand Skrevet Januar 4, 2016 Skrevet Januar 4, 2016 Hei Er det noen som kan hjelpe meg ? Har en BMW E61 2,0D som er treg på rattet. Har bytta støtdempere med tårnlager,bytta alle kuler/foringer & tannstanga fortsatt treg på rattet. Har også sjekka at rattstamma sviver lett. Det ingen ulyd i servoen, kan den være som gjør bilen treg på styringen. Når jeg kjører vil ikke rattet helt tilbake i null stilling, må hjelpe litt til mot slutten. Tomle
Einar Strand Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Skrevet Januar 4, 2016 Nei det er ikke tatt 4-hjulskontroll.
Einar Strand Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Skrevet Januar 4, 2016 ok da skal jeg gjøre det men kan bilen bli treg på styringe/rattet pga av det? Takker for svar
Otis Skrevet Januar 4, 2016 Skrevet Januar 4, 2016 Ja, mener bestemt det. Har selv opplevd dette, at både gjenoppretting og styring kan bli tyngre at feil hjulvinkler.
Einar Strand Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Skrevet Januar 26, 2016 Hei Nå har jeg tatt 4-hjulskontroll, det ble ikke noen forandring. Byttet felger hjalp ingenting. Føler det er en lite kneppe lyd i rattstammen, men den sviver lett. Det eneste ikke jeg har byttet er servoen. Einar
Einar Strand Skrevet Februar 2, 2016 Forfatter Skrevet Februar 2, 2016 Hei Ingen som har hatt samme problem som dette ? Einar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå