E46cupe Skrevet Januar 4, 2016 Skrevet Januar 4, 2016 Da var det på tide og få laget en liten trå. Jeg har hatt bilen i 5 år uten og gjøre stort med den, men nå skal det gjøres noe. Det er snakk om en 318, 2004 model. Ting som skal gjøres omgående: 1 nye vinter dekk og felger ( bestilt ) 2 nye borra og slissa bremser hele veien. ( bestilt ) 3 coilovere fra gs ( bestilt ) 4 lakkere taket og stolpene svarte ( noen som har noen tips til hvordan man gjør dette ??) 5 eu godkjenning ( er på verksted nå ) 6 nytt anlegg ( bestilt ) 7 en del som skal gjøres i interiøret også ( bestilt endel her også ) Beklager dårlige bilder. Hentet fra en gammel finn annonse, men det er slik den ser ut nå. Legger også ved et bilde som er bestilt.
E46cupe Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Skrevet Januar 5, 2016 Da har jeg vært og hentet en del deler på gs. Har hentet: CoilovereBremser rundt hele bilen ( de glemte og sende med bremse klosser bak)bensin filtercarbon nyreremblemergir kuleslepe kroker Regner med og få begynt montering ila uka, jeg venter fortsatt på og få bilen fra eu. file://localhost/Users/ChristineLouise/Desktop/IMG_5580.CR2 file://localhost/Users/ChristineLouise/Desktop/IMG_5582.CR2 file://localhost/Users/ChristineLouise/Desktop/IMG_5569.JPG
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Skrevet Januar 5, 2016 Fin bil, gleder meg til flere bilder og oppdateringer
E46cupe Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Da har felgene kommet, men de sendte bare med ett dekk... Så dekkene kommer i morgen Endret Januar 6, 2016 av E46cupe
E46cupe Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Skrevet Januar 11, 2016 Da har jeg fått gjort litt på bilen, bilder kommer senere idag. Venter på og få lånt meg verksted så jeg kan montere coiloverene Er litt kalt og stå ute om dagen. Tenkte jeg skulle kjøre i gang med lakkering av de gamle felgene til uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå