Gå til innhold

BMW X3 M-Sport 2012 F25 vurderes. *Løst*


Stjernstedt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderte faktisk denne selv da vi kjøpte F25 men valgte en annen bil på grunn av utstyr som hel skinn sport seter, varme i ratt, panorama glasstak, elektrisk hengerfeste osv samt prisen var langt hyggeligere

Er vel ikke så mye å være obs på siden den har garanti.
Men kan være greit å sjekke svinghjul for ubalanse siden det har vert litt problemer med de spessielt etter litt varme.

Hva er en god pris? Den har jo stått en stund.
Har du sett på den som står i skien som er tilnærmet lik?

Endret av Tyggern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jo gått langt til å være en reservebil da?

Uten sammenligning forøvrig så kjøpte jeg for noen år siden en e91 2008 modell fra en kjøreskole.

Bilen var da gått ca 120 000 km da var allerede motor,clutch og svinghjul byttet. På 160 000 så var også gikboks utslitt. Jeg byttet også girkule pga slitasje.

For meg ble det et billig bilhold siden jeg fikk den billig.

Se også etter utskjæringer i matte og paneler under dashbord etter ekstra pedaler. Ofte ser det ut som de har brukt sprengstoff under montering;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte faktisk denne selv da vi kjøpte F25 men valgte en annen bil på grunn av utstyr som hel skinn sport seter, varme i ratt, panorama glasstak, elektrisk hengerfeste osv samt prisen var langt hyggeligere

Er vel ikke så mye å være obs på siden den har garanti.

Men kan være greit å sjekke svinghjul for ubalanse siden det har vert litt problemer med de spessielt etter litt varme.

Hva er en god pris? Den har jo stått en stund.

Har du sett på den som står i skien som er tilnærmet lik?

 

 

 

 

Den i Skien er ikke like attraktiv, har mindre utstyr som ikke hengerfeste, uten navi / liten skjerm, manglel på bluetooth audio osv, men for all del, 100.000 billigere enn de fleste X3 F25 på markedet.

Endret av Stjernstedt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...