heidrun Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Sitter og tenker på å skaffe meg en nygammel 5 serie fra rundt 2000 modell. Men jeg synes setene til BMW i den perioden er så himla dolle. Spesielt baksetene. Så jeg lurer på. Er det mulig å få satt inn noen bedre bakseter i så tilfelle. Noe alla dette. For det er meg og mine 2 sønner i tenåra som jeg skal frakte i bilen. Dette er seter fra en 650 I. 2012 modell. Men jeg håper dere skjønner tanken min her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Alt går an i teorien, men jeg tror du vil slite med å få dette til å passe dessverre, ihvertfall om resultatet skal bli pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 forsetene kan byttes mellom E38 og E39. Baksetet derimot vil ikke passe uten egenmekk og det tviler jeg på blir pent om du ikke er sikker på hva du driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå