Gå til innhold

188 diff ønskes kjøpt

Rollefse
 Share

Anbefalte innlegg

alle e28 har 188diff forruten 535 og m5

å alle e34 har 188diff forruten 535-540-m5

disse diffene er ikke like, men innmaten går an og flytte over.

takk for svar. bygger om fra e34 nå. fikk en diff med 4.27 utv så lurer på hvordan det blir xP

fant kalkulator på nett å den mener 182km på 5 på 6500rpm :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en e34 188 diff med 3.38 utveksling om det er av interesse. spørs jo hva slags bil/motor/gir du kjører hva som er "best" spørs og bruken da :P

holder på å bygge om turbo motor med 2,8 veiv 2 x insugskammer å full pakke egentlig. mangler bare dyser sprut å smidde stempler.

Kjører på is nå med std m50b25 å 3,15 utv. blir litt lange hopp da. mest ideelle org må vel vøre rundt 3,64 eller noe. men koste på det nå bare for vinteren når jeg har en 4,27 er vel bare tull. får holde denne vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på å bygge om turbo motor med 2,8 veiv 2 x insugskammer å full pakke egentlig. mangler bare dyser sprut å smidde stempler.

Kjører på is nå med std m50b25 å 3,15 utv. blir litt lange hopp da. mest ideelle org må vel vøre rundt 3,64 eller noe. men koste på det nå bare for vinteren når jeg har en 4,27 er vel bare tull. får holde denne vinteren.

Med turbo så duger nok 3.15 og. Men spørs jo hva du er ute etter

Kjører 3.46 på min e30 banebil med org m50 b25 for øyeblikket funker bra det. Men tenkte turbo og 2.8veiv selv så blir nok kanskje tyngre etterhvert. Får se åssen den funker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med turbo så duger nok 3.15 og. Men spørs jo hva du er ute etter

Kjører 3.46 på min e30 banebil med org m50 b25 for øyeblikket funker bra det. Men tenkte turbo og 2.8veiv selv så blir nok kanskje tyngre etterhvert. Får se åssen den funker

ja broren min kjører m50b25 std med 3.46 funker veldig fint.

fikk den 4.27 gratis av han så derfor det ble sånn. orker akkuratt ikke imellom girene med 3.15.

får overhalle den med brems jeg har å sette i 3 lameller (40%)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...