Rollefse Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 heisann. har en 188 diff nå med 25% å 3.15 utv ønsker da å få høyere utv hørt søkt meg fram til at e28 520 har 188 å e34 518 har 188 må dette da moteres inne i huset jeg allerede har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 alle e28 har 188diff forruten 535 og m5 å alle e34 har 188diff forruten 535-540-m5 disse diffene er ikke like, men innmaten går an og flytte over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 alle e28 har 188diff forruten 535 og m5 å alle e34 har 188diff forruten 535-540-m5 disse diffene er ikke like, men innmaten går an og flytte over. takk for svar. bygger om fra e34 nå. fikk en diff med 4.27 utv så lurer på hvordan det blir xP fant kalkulator på nett å den mener 182km på 5 på 6500rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 har en e34 188 diff med 3.38 utveksling om det er av interesse. spørs jo hva slags bil/motor/gir du kjører hva som er "best" spørs og bruken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 har en e34 188 diff med 3.38 utveksling om det er av interesse. spørs jo hva slags bil/motor/gir du kjører hva som er "best" spørs og bruken da holder på å bygge om turbo motor med 2,8 veiv 2 x insugskammer å full pakke egentlig. mangler bare dyser sprut å smidde stempler. Kjører på is nå med std m50b25 å 3,15 utv. blir litt lange hopp da. mest ideelle org må vel vøre rundt 3,64 eller noe. men koste på det nå bare for vinteren når jeg har en 4,27 er vel bare tull. får holde denne vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 http://bimmers.no/topic/795666-rollefsen-tut-kj%C3%B8r-e36-banebil/ er tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 4.27 på turbo motor er TOTALT udugelig... høres ut som du burde ha 3,46-3,64.. jeg har begge deler liggendes løs (kun drevsats) om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 holder på å bygge om turbo motor med 2,8 veiv 2 x insugskammer å full pakke egentlig. mangler bare dyser sprut å smidde stempler. Kjører på is nå med std m50b25 å 3,15 utv. blir litt lange hopp da. mest ideelle org må vel vøre rundt 3,64 eller noe. men koste på det nå bare for vinteren når jeg har en 4,27 er vel bare tull. får holde denne vinteren. Med turbo så duger nok 3.15 og. Men spørs jo hva du er ute etter Kjører 3.46 på min e30 banebil med org m50 b25 for øyeblikket funker bra det. Men tenkte turbo og 2.8veiv selv så blir nok kanskje tyngre etterhvert. Får se åssen den funker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Med turbo så duger nok 3.15 og. Men spørs jo hva du er ute etter Kjører 3.46 på min e30 banebil med org m50 b25 for øyeblikket funker bra det. Men tenkte turbo og 2.8veiv selv så blir nok kanskje tyngre etterhvert. Får se åssen den funker ja broren min kjører m50b25 std med 3.46 funker veldig fint. fikk den 4.27 gratis av han så derfor det ble sånn. orker akkuratt ikke imellom girene med 3.15. får overhalle den med brems jeg har å sette i 3 lameller (40%) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå