Charlie M Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Er det noen som har prøvd ut noen av carbon splitterne til M-frontfanger til E90/91 som finnes på ebay ? De originale splitterne er jo passelig dyre Denne feks: http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-Front-Bumper-Splitter-Lips-For-BMW-E91-E90-LCI-M-tech-Mtech-09-12-/191683030292?hash=item2ca132ed14:g:l-AAAOSweW5VJOy~&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie M Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 Svarer like godt på min egen tråd Bestilte de splitterne jeg har linket til over og det kunne jeg ha spart meg for. Veldig dårlig passform. De følger ikke hovedkurven til støtfangeren slik at det ble 5-10mm glippe på hver side av splitteren. Måtte ha skrudd inn skruer i front for å få de til å ligge mot støtfanger. Dårlig passform i bakkant mot den svarte grillen med grøftelys. Karbonduken var også overstrukket et par plasser slik at det var mulig å se hvite prikker i karbonet. Samt veldig mye epoksy i front av splitteren slik at den fremstod som litt tåkete/grå. Jaja, man får hva man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå