Gabz Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) Legger da ut BBS'ene mine for salg da jeg trenger mer penger til ny bil. Er 17" originale RC090 i 8" bredde. ET20 og 5x120. To uten dekk og to med ganske slitte vinterdekk. Er veldig hele og greie, ser helt runde ut, men aldri kjørt med dem selv. Kantene bør pusses ned og poleres opp igjen da klarlakken ikke er så pen lenger. Så å si ingen kantkjøring, men noen få hakk og litt flassing her og der (se bilder). Senterne er greie! Mangler ett senterdeksel, men har 3. Litt puss og jobb i vinter så har du rå felger til sommeren! Disse går dyrt i strøken stand. Er åpen for bud, tenkte meg 6000 for dem. Ligger i Ås, Akershus (halvtime fra Oslo). Gidder ikke sende, men kan være behjelpelig med frakt i nærheten. Ta kontakt ved interesse eller spørsmål! Endret Januar 14, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Er som sagt åpen for bud, trenger egentlig plassen de tar opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Fått bud på 4000 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Kom med bud! Vil gjerne ha dem bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Er ikke 4000 kr en grei pris for disse i den tilstanden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Med tanke på at jeg vil ha dem bort så kan det gå greit jo, men han som kom med budet gidder ikke svare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Blir hentet i morgen for 3500 da jeg ikke har fått noe seriøse bud ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Februar 2, 2016 Share Skrevet Februar 2, 2016 Hvorfor så ikke jeg denna annonsen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå