stoltbmwelsker Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Veivsensor bestemmer når motoren skal tenne. Jeg mener og tror at dette er problemet ditt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 veldig stor sjanse for at den ikke hadde gitt gnist i det hele tatt om det var veivsensor. I og med det ikke er noen feilkoder (veivsensor pleier å gi både veiv og kam sensor feil) Så ville jeg tatt en kompresjons test, i og med at det er n42 vi snakker om så kan man jo mistenke registerhopp. Trenger du veivsensor, så har jeg liggende. Har faktisk komplett delemotor så bare å sifra, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46lars Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Den er god ja tror vi kan legge bort tanken om veivsensor å kamsensor. Hvordan tar man komptest? Eget verktøy til det ell? Aldri vært borti detta før, så det er helt nytt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Hva slags diagnosesystem brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Må ha eget verktøy for å ta komptest ja, biltema har en til ett par hundre. Synes registerhopp høres sannsynlig ut, feil på veivsensor kan kansje gi feil tenningstidspunkt, men vanlighvis funker den ikke i det hele tatt, og det betyr ingen gnist eller bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Har ikke giddi å lest eller leite på første side. Men hørte du noen stygge lyder fra motoren når den sluttet å gå? Komp test får du på biltema til 200 spenn. Skrur ned i tennplugghullet og kjinner motoren. Husk å ha full gass når du kjinner. Kompen skal ligge rundt 160 psi mener jeg å tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46lars Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 Kjederas var problemet👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå