Glenglen Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 Har leitet på nettet for å prøve å finne ut hvor dette sitter i motorrommet, men uten hell. Noen som har en tegning eller vet hvor og hvordan jeg kommer til dette?
Otis Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 Det sitter ca midt under innsuget på høyre side. https://drive.google.com/open?id=0B-5KtFtiv6tFOENyZ3VnU3FSWms
Glenglen Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Tusen takk for raskt svar Otis. ut å skru i kulda
Otis Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 Værsågod. Må jo hjelpe andre når man kan Kan ikke risikere at du blir stående uten å få start!
Glenglen Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Viste at bilen hadde problemer med glødingen og bestilte releet. dagen etter jeg får det står bilen (idag). planen var å bytte det i morgen. Greit med en snill sjef som tok det hele med et smil God helg!
Glenglen Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Noen som har gjort denne jobben på 525d 05mod før? Usikker på hva som er beste fremgangsmåte for å bytte releet. Har vært ute i kulda og skrudd litt nå, men måtte ta en pause for å varme tærne. Jeg har tatt av alle plast deksler for å så finne ut at stabstaget må av for å få av det bakre plastdekselet til motoren. 1 / 4 stabstagskruer er selvfølgelig avrundet så får ikke det av med verktøyet jeg har tilgjengelig. Tips og triks mottas gledelig med fremgangsmetode for bytte av gløderele
Glenglen Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Fant svar på mitt eget spørsmål Håper det hjelper noen andre.BMW E60/61 525d / 530d glowplug reley glødeplugg rele ohansen reagerte på dette 1
Glenglen Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Kan med glede rapportere at bilen starter som aldri før nå min tungstartede problem ble løst med glødeplugg rele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå