ThomasKris10ans1 Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 hei min termotop z/c er defekt , har funnet en brukt termotop c/z/d bare lurer på om denne kan monteres i min bil ? og ka forskjellen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Viktigste er å sjekke delenummer. Om det er c/z eller z/c betyr ingenting, de er like, bare en annen måte å skrive. BMW bruker egne hjerner i webasto så en standard webasto eller fra annet merke vil kanskje ikke virke. Referer deg til realoem.com eller bmwfans.info og søk etter de delenummer du finner der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasKris10ans1 Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 ok den jeg kjøper no har stått på e39 før og det skal gå greit ? må man kode noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Ingen koding skal være nødvendig. Men om du sjekker delenummer på den kjøper og den du har på bilen. Finner du ut noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasKris10ans1 Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 delenummer på den nye er det samme , skal prøve å slette gammel feilkode for å teste denne . Har bare skanner 1.4 . lurer på om drivstoff pumpe til varmer vil gå om det bare er luft i rør siden alt har vært av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Dieselpumpen til webasto starter og går den, men om den ikke registrerer diesel innen 30 sekunder, så stopper den. Så er det bare å starte den på nytt igjen, så er det nye 30 sekunder. Jeg merket at min pumpe fikk tak i diesel rimelig fort etter min ettermontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå