BjørlykkeOle Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Her e min 520, e39 få dagar etter kjøp: Planar: Skifte framfanger fra orginal til M-fanger DONE Leppe DONE Lakke nyrene svar med plastidip DONE Få på M-colors i venstre nyre. (lyseblå, blå, raud) Grøftelys med led pærer Carbon skiltramme med stickers DONE Nye plastskilt Svart N-merke på skilt DONE Mulig fryse blinlys om ej får tak i lysmodul 3 Bytte alt interiør fra grå og sølv til svart. trefarga lister DONE Skifte høgre baklykt fra orginal til facelift med led M-bakfanger Under reparering (liming, sparkling) M-diffusor (dobbel blås) Legge carbon på heile taket Sote lister med plastidip Gule reflektorar i fjernlys ETTER Kom gjerne med tips og anbefalingar for å få en finere og sintere front! Endret Januar 16, 2016 av BjørlykkeOle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Yey, E39-tråd Flere bilder? Så pen ut! Endret Januar 16, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørlykkeOle Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 hehe ja send bilder av din også skal kipse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Bare å klikke deg inn på tråden min hvis du er interessert. Link i signaturen min. Men den skal selges nå så har ikke gjort stort med den kosmetisk, dessverre.. Neste bil skal derimot skjemmes bort Følger spent med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørlykkeOle Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 det skal ej gjere! off hørast vemodigt ut å selge.. alltid på jakt etter nye utfordringa kosmetisk veitdu :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Nja, sånn går det når man er for utålmodig ved kjøp Skulle ha diesel, sedan og manuell, endte opp med bensin, automat og touring.. Men nå skal jeg kjøpe førstnevnte, som jeg burde ha kjøpt for 5 biler siden Nåværende bil er min tredje E39 da, så begynner å bli kjent med dem hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 får ikke opp bilder! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå