Gå til innhold

Pimp my e39

BjørlykkeOle
 Share

Anbefalte innlegg

Her e min 520, e39 få dagar etter kjøp: 

Planar:

Skifte framfanger fra orginal til M-fanger                                          DONE

Leppe                                                                                               DONE

Lakke nyrene svar med plastidip                                                      DONE

Få på M-colors i venstre nyre. (lyseblå, blå, raud)

Grøftelys med led pærer

Carbon skiltramme med stickers                                                      DONE

Nye plastskilt 

Svart N-merke på skilt                                                                      DONE

Mulig fryse blinlys om ej får tak i lysmodul 3

Bytte alt interiør fra grå og sølv til svart. trefarga lister                     DONE

Skifte høgre baklykt fra orginal til facelift med led

M-bakfanger                                                                                     Under reparering (liming, sparkling)

M-diffusor (dobbel blås)

Legge carbon på heile taket

Sote lister med plastidip

Gule reflektorar i fjernlys

12571334_10206105681784152_669249897_n.j

ETTER

12571354_10206105665983757_680722697_n.j

Kom gjerne med tips og anbefalingar for å få en finere og sintere front! ;)

Endret av BjørlykkeOle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å klikke deg inn på tråden min hvis du er interessert. Link i signaturen min. Men den skal selges nå så har ikke gjort stort med den kosmetisk, dessverre.. Neste bil skal derimot skjemmes bort :D

Følger spent med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, sånn går det når man er for utålmodig ved kjøp :lol: Skulle ha diesel, sedan og manuell, endte opp med bensin, automat og touring.. Men nå skal jeg kjøpe førstnevnte, som jeg burde ha kjøpt for 5 biler siden :P Nåværende bil er min tredje E39 da, så begynner å bli kjent med dem hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...